Pengikut

Khamis, 2 Februari 2012

BERITA BAIK!!, YB DATO WAN AMIZAN ABD RAZAK SUDAH MENDAPAT SIJIL SPM??


Bpw mendengar cerita yang sangat menggembirakan rakyat DUN tahan, BPW dapat tau yang Dato Wan Amizan Abd Razak telah mempunyai sijil SPM!!
Bpw mengucapkan tahniah kepada YB Dato Wan Amizan kerana akhirnya dapat juga menamatkan pelajaran dengan menduduki Sijil SPM.

betul ke ni? kalau betu tahniah weh!!

14 ulasan:

  1. “Like NFC... I will leave it at that,” he added.-wan amizan says.

    BalasPadam
  2. haktuii!!!
    SRP PUN TAK LEPAS YB DI TAU!

    BalasPadam
  3. Lah celaka betul.. kuat menipu puak ni. tak akan la yb tak ada spm? gile ape.

    BalasPadam
  4. YB TEDDY BEAR NI MANA ADA SPM WOIIIT? YB NI ADA SPM YANG LAIN... (SIJIL PUNGKOR MALAYSIA) SEKOLAH PUN TAK JAUH MANA. MEROMPAK JE KAYA DOMPOK. DALAM UCAPAN DIA DI PWTC DULU DIA KABAR ADIK BERADIK DIA KE MENARA GADING SEMUA. DEMO NAK TAU KER SEMUA ADIK DIA KUAT PUNGKOR. KESIAN MAK ATAN DOMPOK ANAK DIA MENIPU KAT PWTC. KEH DENGAR MAK DIA MENANGIS. TAK TAU GEMBIRA ATAU PENING TGK DOMPOK MENIPU.

    BalasPadam
  5. Jangan jadi anok derhaka Dompok! esok susah mase depan.

    BalasPadam
  6. spirit of pasir tambang3 Februari 2012 8:28 PTG

    kau orang ni tak ada kerja lain ke asyik kutuk orang.orang lain sibuk bekerja memajukan diri.kau orang pulak asyik merosakkan diri sendiri.kau orang lulus tinggi2ijazah berjela benda kau orang sumbangkan untuk negara?tak ada,yilek,bo liao!menambah dosa adalah!!!!

    BalasPadam
  7. Banyaknya buku, nampak ada buku 555, kredit jawapan utuk SPM...

    BalasPadam
  8. Tahniah..semoga maju jaya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Majlis Belia Daerah Jerantut MINTA LINK BLOG KAMI MBD JERANTUT KEDALAM BLOG SAUDARA.
      http://mbdjerantut11.blogspot.com/

      Padam
  9. Bercakap guna akal dan kebenaran bukan sebab kekecewaan atau dendam.bercakap benda yg pasti jangan jd munafik.kerana mulut badan binasa.ingat apa yg kita lafaz dan apa kita junjung.setengah2 perkara itu melibatkan org lain.jgn kerana nyamuk kelambu di bakar.nanti buruk padahnya.kalau betul tampil bersemuka.

    BalasPadam
  10. duda bangong gi mampos la...jom la ingat aku takut...

    BalasPadam
  11. haha , kesian kan deme ni Allah bagi mulut untuk bercakap benda elok deme tak nak mengata orang , kalau tak kenal siapa dia jangan nak mengutuk orang je keje , siasat siapa diri dia sebenarnya kita ni kadang-kadang makan nasi tu kenalah telan jugak ,sehebat mana pun kita kita ni tetap hamba Allah , sementara Allah bagi mulut ni janganlah suka nak mengaibkan orang nanti suatu Hari Nanti termakan diri sendiri ingat , kita hanya duduk atas muka bumi ni sementara je , tak payah lah nak sibuk hal orang jaga hal masing-masing , dompok ke teddy bear ke takde pelajaran ke apa ke , itu bukan masalah kita , itu masalah peribadi dia , kita takde hak nak campur semua tu .. kita jaga je diri kita sendiri , bila suatu hari nanti kita sibuk nak jaga tepi kain orang sedangkan kain kita sendiri tak terjaga , ingatlah semua ni cakap pasal kebenaran jangan cerita pasal keburukan , kerana mulut badan binasa , jangan sampai badan sendiri yang terkena suatu hari nanti . dan jangan jadi seseorang yang suka tikam belakang ..

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu dasar pembngkng lah tu...ada ijazah berjela pun x pernah berbakti kepada masyarakat wat pe...asyik kutuk je..Allah suka ke...Allah srh kutuk org ke...dah2 lah sok kut x daya nk minta maaf...

      Padam
  12. Salam....

    Tengok KOSMO hari ini (21/1) - ADUN fail cerai ke atas "isteri" yang sudah berkahwin lain - Wanita didakwa bersuami dua.

    Apa dah jadi dengan YB Wan Amizan kita nie....siapa "cerai" siapa nie. Aku nak tergelak jerrr....hahahahaha.

    BalasPadam