Pengikut

Sabtu, 29 Oktober 2011

Kenapa Dato Wan Amizan?? Ape Masalahnye?

http://2.bp.blogspot.com/_TpUn3WOg1Uo/TIJfLCK9uCI/AAAAAAAAADo/mtJY8x8D9Ok/s320/36Dato%27%2520Wan%2520Amizan_Tahan.jpg 

Ape sebab pulak deme cakap Dato Wan Amizan tak boleh jadi YB? Kan sekarang Dato YB dah menjalankan tugas sebagai Yb Adun Tahan? Ape masalahye ade orang tak emboh ke die dah? ace demeh komen sikit matnye?
 

* Demeh komen memolek sikit yek..hehe

52 ulasan:

  1. lawok la weh...

    BalasPadam
  2. Orang tak suke umno dan calonye la..piirah!

    BalasPadam
  3. penggiat filem antarabangsa. Menurut satu kenyataan yang dikeluarkan oleh Ketua Pemuda UMNO Jerantut, Datuk Wan Amizan Wan Abdul Razak berkata , tindakan yang dilakukan oleh penerbit filem antarabangsa itu memalukan Malaysia, apabila menjadikan Taman Negara sebagai lokasi penggambaran filem lucah untuk pasaran antarabangsa. Tambahnya lagi, pembikinan filem lucah itu juga membabitkan pelakon tambahan yang terdiri daripada masyarakat orang Asli. Mereka melakukan pelbagai adegan seks tanpa seurat benang. Ini menimbulkan kemarahan masyarakat tempatan apabila ia seolah-olah tidak menghormati Malaysia sebagai sebuah negara yang mempunyai adat resam yang sangat tinggi. Malangnya, pengarah produksi asing berkenaan tetap berkeras mengatakan adegan itu tidak menyalahi budaya tempatan dan sebahagian merupakan arahannya," kata beliau semasa ditemui pemberita. Justeru, apakah tindakan selanjutnya yang perlu dipandang serius oleh pihak FINAS dan kementerian sendiri?. Adakah ia perlu dibiarkan sehingga menimbulkan barah dalam msyarakat kita?. Anda sendiri perlu merungkai jawapannya.

    BalasPadam
  4. dompok2..tgk jela pru13..

    BalasPadam
  5. Salam,
    saya lebih melihat kepada yang positif.positif thinking.

    tidak buat keje ke,kalau sampai RM500 juta peruntukan sampai untuk membangunkan dun tahan.Dengan sokongan dan desakan DYMM Sultan Pahang,pihak kerajaan pusat tidak berani memandang sebelah mata akan kemajuan dun tahan yang agak ketinggalan.

    Berapa kerajaan pusat peruntukan kepada dun damak dan pulau tawar.dari situ kita dah nampak siapa ferform siapa tidak.

    BalasPadam
  6. ape dompok merompok? kas sokong Dompok sebab die banyok duit!

    BalasPadam
  7. kejak lagi merapok la atan vs Ramli JkR komen ni ..haha

    BalasPadam
  8. dengor wan zuri nok ganti dompok???????????

    BalasPadam
  9. klo yb dompok aku rasa biar lah dia lagi dari dr shukri. dia merompak cara halal sikit ada syarikat. sukri merompak cara halus. tiba tiba kaya jer. duit bawah meja lh katakan. deme semua x tau yg sukri lgi kaya dari dompok ni. dua2 pendek, dua2 lh perompak

    BalasPadam
  10. ...ye ke deme nak ke dompok nih jadi mb..tak sesuai langsung sekolah pun takat forn two aje..kalu dr. shukri tu andelah gayenyer...dahlah doktor lulusan mesir pulak..cakap arab pandai sampai tergeliat lidah....

    BalasPadam
  11. boroklah deme nok borok weh.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ho...oh, borok lah deme..., kah dapat juga campur dgn deme, walaupun kah sokong PAS. Dapat main golf dgn ahli Parlimen BODOH dimana2.., Projek kerajaan dapat juga... yang lebih kah dapat, Pagi2 ramai orang UMNO BODOH datang minum ke kedai kah. dapat juga pakai kete VOLVO.... wek wek wek UMNO. Hidup NIK AZIZ...PAS.

      Padam
  12. aku memang tak suka tu la..ade urag lain hok buleh..

    BalasPadam
  13. perompak jd calon, tak payah lh, baek bgi haji rusdi.

    BalasPadam
  14. Bagi halim mahasan lagi bagus sebab dia ni perompak kecil.semua projek dia sapu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kah lagi tau ttg halim mahasan ne... jangan bawak kerumah sangat, kalau bawak... mata dia liaor aje, memerhatikan bini deme, pas tu, kalau kat luar, dia ne, tak ada tes langsung... hok lorong pun sapu juga... kesian bini dia... inilah bakal jadi pemimpin UMNO. banyok lagi ceritanya tunggu....

      Padam
  15. ala,,,kalau setakat bergayut pada bulu pelir haji nazri lupakan lah.halim ni kat cawangan pun padan nya kerat de mail kelola.

    BalasPadam
  16. kaeh sokong wan amizan. pukimak lah korang semua. wan amizan bagus. boleh bagi duit kat kaeh. dr shukri boleh? halim keling boleh? zukarmi boleh? pantatlah demo semua. menatang haram kedekut nya. nak kutuk wan amizan. demo tak de duit duduk diam je. jgn kacau.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Samseng tak tentu aroh budak ulu ne....

      Padam
  17. knape pmbgunan di BERA lbih pesat dari jrntut?sdgkan jrntut lbih awl djdikan kwsn prlimen...dimanakah silapnye adakah brpunca dri skp pmimpin? @ pmimpinye sndiri yg xdek klulusan tp diagkat mnjadi yb..hehehe

    BalasPadam
  18. sebab org umno bengong mcm wan amizan juga. tu pilihan wan amizan. semua melayu jerantut tak de sekolah punya org, hahaha

    BalasPadam
  19. Orang politik kat Jantuit ni bukan cerdik sangat. tak macam orang zaman dulu dipilih dikalangan orang pandai-pandai.. sebab tu orang politik macam umno kat jantuit ni tak maju..orang politik ni bajet pandai belaka. padahal tak pandai.. kelentong sana-sini.. masuk politik nak dapat projek je.pas tu ada duit beli pangkat dato.. budak budak macam kami ni pun dah pandai..kami budak budak muda tak suka orang politik sebab menipu orang je..fitnah sana sini.. kami bosan..kami tak respect pun wakil rakyat ni sebab bukan buat apa pun kepada kami orang muda. dulu saya ingat pemuda ni macam org muda, tapi macam orang tua.. kami orang muda benci orang politik!!!!!!!!!

    BalasPadam
  20. Saya mohon maaf saya tak pandai buka blog..

    BalasPadam
  21. SAYA AKUI SAYA TAK AKAN BERTANDING LAGI OK?

    BalasPadam
  22. DATO WAN AMIZAN saye minta sangap Dato Wan berubah tak pungkor lagi..orang kat kedai kopi asyik kutuk Dato W Amizan je..saye kesian tengok Dato..Saye harap sangat Dato Ubah Perangai OK?

    BalasPadam
  23. KAS rase politik Dato wan ni sampai sini je..

    BalasPadam
  24. janda muda bergetah1 November 2011 1:09 PG

    ramai sangat hak yang menyamar dalam blog ni.ikut suka hati aje mengutuk.kau tanggunglah borok politik weh!Kau bagi bunga kat monyet.inilah jadinya.mengumpat mengalahkan mak janda mati laki.

    BalasPadam
  25. bagi lah wan amizan tu tanding lagi kat tahan tu..... bila kalah nanti baru dia tau dan rasa hahaha.... elok sgt lah wan amizan tanding tahan.. mudah sikit PAS nak menang...elok dah tu

    BalasPadam
  26. Dato kena mendekati golongan muda belia sebab.Kami kat kg tiada program.

    BalasPadam
  27. Belia Ulu, tak boleh bagi tau sendiri ke? itu pun tak berani ka?

    BalasPadam
  28. belia hok sini x pakai dah yb teddy bear ni, habis tanah kome dia bahan. nok bwt gonernya. belia skrg beralih ke hok parlimen dah. yd teddy bear ni klo masok kg, kome nok campak ke air je. bior dia lemas sdah.

    BalasPadam
  29. suruh ridzduan masor jadi adun tahan. shell dah tergadai, jtut cermin bla lagiy.

    BalasPadam
  30. org kuat yb shukri xde kekuatan masa ni. org kanan dia dh menyokong org lain. bakal jdi arwah zainal cacing.

    BalasPadam
  31. orang kuat Dr sukri taknyer melayan keh deme yg bodoh tak sekuloh nih. Die org tumpu tenaga dan pikiran ke parlimen dah...nak ke putra jaya gamaknyerr

    BalasPadam
  32. Bolak politik maa4 November 2011 4:49 PTG

    matnye keh deme weh?

    BalasPadam
  33. citerr borok politik weh5 November 2011 5:34 PG

    acerr citerr ke keh citerr keh deme keh weh keh keh keh citerr citerr weh borok politik weh citerr citter

    BalasPadam
  34. kas setuju jer ngan beliau ni...tak sekolah tggi pun dia bijak cari uang

    BalasPadam
  35. pukimak la deme semua nih...depan yb pijak semut pun tak mati..tunduk je..belakang kutuk mcm org gila je..

    BalasPadam
  36. Apa2 pun bawok lah berbincang...tak elok kata mengata dlm ni..

    BalasPadam
  37. Kas sian amet ke dia ni, bimang juge dieni ko lame ko pinik lagi pulaaknyer dieni panai amet mencari duit melalui prujik kepade raayat. Raayatnyer bulih juge skit2 tu hok manenyer rapat amet dengan dienyertulah. Raayat lain jikanyer sedang buat jalan bulih makan debu ajelah..

    BalasPadam
  38. anak jati kuala tahan1 Februari 2012 6:26 PG

    kome tak sokong ker dia doh ,mati beragan lah dia,semua tanah nok kedia beli tanoh tak habis bayor lagi janji nak bayor,esok mati takut tak diterima tanoh

    BalasPadam
  39. demen bodoh....

    BalasPadam
  40. jgn trlalu ikt ckp dompok tu .dompok bnyk otar,duit berjuta,dh lah banyk mkn rasuah blh jln la dompok.

    BalasPadam
  41. weh dompok nk sikit duit...buleh!!!

    BalasPadam
  42. aku tak sokong umno lagi kalau dompok jadi yb lagi!!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  43. dompok dah kaya..balak dun tahan dia yang punya..hutan dah gondol mcm kepala dia..tanah2 pun dia dah kebas...kenapa la SPRM bengong sesangat...dah kena tutup dengan duit ke SPRM bangsat...

    BalasPadam
  44. tgok kerete dye..mewah2 blake weh.. mne agoknye dpt duit bli kte2 mewoh tu..ak xpuas hti..rkyat ttp miskin..dy sdp je kya..puiihhh

    BalasPadam
  45. kalau deme nak menambahkan dosa asyik nak mengata orang deme rasa diri deme belaka ni hebat sangat ke , sekurang-kurangnya dia bertanding macam deme jaga tepi kain orang je tahu tapi tak bertanding pun , kalau rasa diri tu bagus dan hebat bertanding lah aku nak tengok . Allah bagi mulut bukannye untuk mengata tapi untuk menyokong seseorang kalau rasa dia bersalah tunjuk bukti pada semua orang jangan tahu nak conteng air muka orang je depan punya baik memuji belakang macam apa lagi , kita ni menyakinkan orang bukannya menjatuhkan orang wahai sahabtaku sekalian , jangan sedap berkata pada orang tengok kelemahan dan kebaikan diri sendiri ., jangan nak mengatakan sesuatu isu yang tidak benar , memfitnah dan menyebarkan cerita buruk adalah berdosa , eh lagi pun aku lupa deme ni fikir ke pasal dosa semua , entah buat benda baik pun tak pernah keje nak buat benda jahat je .. cermin diri tu dulu ya

    BalasPadam
  46. Kome di kota gelanggi 1 tunggu dah 8 tahun dr sukri kabo nk bagi rumah generasi ke2 utk anak felda di simpang masuk kampung di sempadan jengka 8.

    BalasPadam
  47. dompok perompok beso tanah orang kuala tahan untuk tadahan air habis buat projek pungko dia

    BalasPadam