Pengikut

Isnin, 24 Oktober 2011

Panas: SU Baru Kuku Besi??


 Kas dengor cite pasal su baru ni guna kuasa vetornye untuk melarang su kerja berkawan dengan seseorang betul ke?? acer demeh citer sikit goneh citernye??

44 ulasan:

  1. jangan lupe diri sudah.

    BalasPadam
  2. biasalah baru dapat jawatan besar,kena tunjuk kuat sikit.klo tak wan dompok gulai ke dia.x lama lgi SU baru ni berubah kolam lah. tinggal shukri terkapai2 mengharapkn simpati pd tengku lan.

    BalasPadam
  3. memang dah berubah kolam pun kerana Dompok sokong dia.Dr.sukri tengoklah budak tak mengenang budi ni.

    BalasPadam
  4. sampai dgn org pun tak bagi berkawan dah.tunggu lah su kerja lps dia suruh berkawan dengan dompok polak. bye bye dr shukri. dengar2 ceta si kuku besi ni dah pecah lubang ke dompok pasal dr jual tanah kat jengka 8. raban dah shukri. bela lagi musang mcm zukarmi ni.

    BalasPadam
  5. yb dr shukri kena gunakan ridzuan su dun dia dah buat keje lps ni. nak harapkan zukarmi ni tak osah lah. wan amizan bersama wan amizan tunggu masa nak kilas kepala otak su bahagian ni. jgn dr shukri tinggal 14 undi je 6ti. baek bela ramli jkr dgn atan pott lgi bagos. dpt juga hiburan bak menyebar fitnah. kuang kuang kuang.

    BalasPadam
  6. BETUL TU B.P.W SU MMG MELARANG SUK BERKAWAN DGN SESORG.ZUKARMI SUB NI TAKUT PADA MAN YASIN YG BERALIH POLITIK KE HJ NAZRI DAN WAN AMIZAN. HILANG LAH ORG MUDA GARANG JERANTUT MENYOKONG DIA. MMG AZIZAN DAH MAN YASIN NI. XPE LAH ADA GANTI AZIZAN DLM UMNO JTUT. PEWARIS GONER NAK MEMBUATNYA.

    BalasPadam
  7. Apalah aokme komen-komen begini Dr Shukri dengan Wan Amizan makan ketam dan udang galah bersama-sama di Kuala Lumpur he he he...

    BalasPadam
    Balasan
    1. awk ne WZWH, memang kuat mengampu, itu lah hidup awk daripada dulu, he he he...

      Padam
  8. beginilah nasib sub bahagian. kena tipu dgn dua dua si pendek. hehehe...... zukarmi makan buah perah je dh.

    BalasPadam
  9. ZUKARMI ABU BAKAR25 Oktober 2011 10:53 PTG

    Awak semua tak payah bohong dengan saya. saya akan pastikan wan amizan dan haji nazri tidak akan berkuasa lagi selepas ini. ini masa saya. dato dr jgn percaya orang2 wan amizan, saya tidak akan berpaling tadah dengan dr. ini masa kita, ini perjuangan kita. salam

    BalasPadam
  10. Melihat kapada komen dan ulasan yang dipaparkankan,kita boleh membuat kesimpulan taraf dan gaya kebanyakan politisen P,81.Busuk hati,khianat dan pelahap.

    Patutlah YBM KU LAN pening kepala ,sampai rambut lari drp kepala.

    Dua Dato tak cukup ukur tengah bersiat sakan sekarang. Kita tunggu dan biarkan sampai mereka terpukang, baru aman sikit P.81

    Hidup botol kicap haaaaaaaaa,,,,,,

    AKU UMNO DULU DAN SEKARANG. tk

    BalasPadam
  11. awak nak pastikan aku dan hj nazri tak berkuasa di jerantut, nanti kita lihat siapa yang akan tinggal kuasa zukarmi dan dr shukri atau aku dan hj nazri, jgn cakap besar zukarmi

    BalasPadam
  12. apa dah da tua2 pun nak gaduh ke? Kuasa x boleh bawa mati...
    UMNO kini dan selamanya

    BalasPadam
  13. ZUKARMI ABU BAKAR27 Oktober 2011 8:29 PG

    pantat lah dato wan. awk ingat awk sapa nak kilas saya. kita tgk nanti sape kena kilas. ingat sikit saya SU bahagian. Tengku dah bagi mandat pd saya. awk timb. saja. Tengku dh xpakai awk hj. nazri. jgn buat onar kat umno .saya akan pastikan awk semua tersungkur di tangga. saya peluk awk tempoh hari semasa penyerahan van skuad sayang lakonan saja, supaya org tau saya cerdik dari awk. saya akan pastikan awk dapat 14 undi pulk lps hari ini. sekian. salam. remember that

    BalasPadam
  14. klu mcm ni lah gaya bila lah pemimpin2 kita nk bersatu...sebab kdg2 yg xde diada2kan..sebagai contoh harus ke kita percaya YB dato wah amizan & SUB En Mohd Zukarmi yg bg komen diatas...deme2 tu bukan bodah nk mengomen gaya gitu...sudah2 lah nk menjatuhkan org & nk bg deme2 tu berbalah...biarlah deme2 tu buat kerja pulak...hnya org yg bodoh je buat keje gini...bila deme2 tu cerdik ade pulak yg melenting...cube buat kerja tu pakai otak sikit...deme2 dok marahkan pemimpin nk hancurkan UMNO tp kdg2 dgn sikap sebeginilah yg membuatkan UMNO tu akan hancur...klu nk komen xperlu nk mempergunakan nama org...klu xnk letak nama sendiri sudahlah tp jgn buruk kan imej org lain...ni nama nya penakut...!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. awok pun sama... letak loh muka awak disitun. bengong! memang padan hj nazri ne, entah benda2 di buat utk umno pun tak tahu. mengerjakan bini org tau lah.

      Padam
  15. Kas sendiri yang komen-komen diblog kas ni sb kas maroh sangat tengku lantik budak ni

    BalasPadam
  16. ni blog kami berdua ramli jkr dgn cikgu atan.aokme main2 dgn kome keh kerja ke demo sekor2 lps ni.

    BalasPadam
  17. kawan menyokong zukarmi, sub ni bgi projek tukar atap pej umno. demo kelahi lah kawan juga dpt projek. 36 ribu oooiii!!!! demo dpt?

    BalasPadam
  18. ABDULLAH LEBAI DIN27 Oktober 2011 4:47 PTG

    kelahi lah deme. kelahi.

    BalasPadam
  19. nak kelahi kelahi bior mampos umno ni

    BalasPadam
  20. malang nasib you all semua. bodo mcm lembu. dri ajk sampai kebawah giler projek. teruskan merompak harta rakyat jertut.kome suka jee.pru13 umno xda dah. lps ni masuk pembangkang plk.merompak plk dlm pembangkang.ni lh ahli umno jertut.rakyat mompos, duit haram didahulukan. 1 jertut.

    BalasPadam
  21. ????????????????????????

    BalasPadam
  22. kas mintak demeh komen memolek sikit..ni bukan blog lepas geram demeh.. citer mende betul sahaje ye..bye2

    BalasPadam
  23. ceta betul lh ni. tu nak ceta menda lagi. nak cita wan amizan tak merompak.itu tipu. nak cerita dr shukri tak jual melayu. itu tipu. nak ceta umno jerantut kuat. itu tipu. kalah lah lps ni tu jer.

    BalasPadam
  24. Kalau dah jadi gunting dlm lipatan,musang berbulu ayam,musuh dalam selimut yang hanya nak memecahkan perpaduan nak merosakkan parti buat apa berkawan...jadi lah diri sendiri tak perlu nak bermuka-muka hanya kerana nak mendapatkan kepentingan...orang macam ini dia tak nak tengok pemimpin2 kita bersatu..

    BalasPadam
  25. dukacita saya memaklumkan calon parlimen ialah zukarmi abu bakar. dun tahan ridzuan mansor. dun p.tawar siti hajr mubin. dun damak zaharudin gemuk.

    BalasPadam
  26. macam-macam komen, kelakar pun ada, guana nak maju, tapi ramai sangat ke dalam jerantut nie baca blog..??? kalo ada pun yang komen mungkin sorang dua jer di atas tuh, gunalah nama apa pun,

    syabas, blogger dalam jerantut antara blogger teramai di dalam pahang or maybe dalam malaysia..?? percaya ke tak ? percayakan aje, itu dari segi nombor, tapi dari segi pemiliknya ?? tak mustahil seorang penulis mempunyai 10 blog, boleh gitu ?? boleh...asalkan dia rajin

    komen lah lagi.. seronok saya membacanya...

    BalasPadam
  27. Jerayawara macam bagus je.. awok la ade blog banyak tu..

    BalasPadam
  28. hahahahahahaaa gila demeh nih!

    BalasPadam
  29. JERAWAT : memang banyak..... dan saya suka ada pembaca macam awak...

    BalasPadam
  30. HAI JERAYAWARA BEST JUGE BACE BLOG AWOK HEHE

    BalasPadam
  31. lucu sgt deme2 neh....AHHAHAHHAA

    BalasPadam
  32. Umno paling BODOH di Malaysia. Umno Jerantut nak mahu lantik org luar mcm Ku Lan, Napisaaaah

    BalasPadam
  33. Pesanan untuk Abg Long (Dato Nan) cari loh Org Memolek Cikit Kat Jerantot Ne...., kalo boleh yang benama ne jangan lah di calonkan lagi atau 1. t. Azlan 2.w. amizam 3.dr shukri Yang lagi tak berguna, nama ini..., 1. haji nazri 2.Dato Taufik 3. Haji Rusdi.4. HAJI NAZLAN...

    BANYAOK LAGI..... CALON2 DI JERANTOT YANG BERKELIBORNYA....

    BalasPadam
  34. haaa, moleklh demo bergaduh tu, kas cukup sokong.., org umno ni memang suka bergaduh, rebutlah jawatan tu, takda tempat nanti susah pulok deme nak curi peluang ngejekan duit rakyat.., geng kita jangan hingo bigooo, senyap je, kita buat strategi libas habis semua pemimpin umno ni, kome akan rampas suma tempat dalan jantet ni.., 1 parlimen 3 DUN kita sapu bersih.., hidup PR

    BalasPadam
  35. meletup dah le ni..., zukarmi (su bhg) dah tak ngam dengan dr shukri, ape keheai?...., betui ke.., molek dah tu.., kalau tok deme jelah rasa heronya di jantet ni..., kate org kalau punuh sikit bio punuh smuaeeee

    BalasPadam
  36. Siapa yg sokong dompok dan dr shukri memang bahlul dan bodoh. Dah tau 2-2 makan suap, masih lagi nak calonkan jadi ADUN. Carilah yg muda2 dan berpelajaran tinggi jadi wakil rakyat. Jgn jadi lembu yg dicucuk hidung

    BalasPadam
  37. WZWH.. tolong scan & pamirkan di blog awok sijil2& ijazoh pemimpin jerantet ni. ka'h nak tengok berapa org cerdik pandai & brapa org bodh mcm lembu NFC...klau gentle buat cepat sikit...

    BalasPadam
  38. awak semua tak leh pikir ke , zukarmi dan wan amizan tu bkn lah org yg sebenarnya.. sapa2 pun boleh ceate ayat .... jgn kita bergaduh sebab ni ,...jaga mkn minum sendiri , jaga tepi kain sendiri , jaga rumah tangga sendiri . buat apa nk bercakar sesama sendiri . cina india tepuk tangan kita bergadoh . yg untung dia org la...

    BalasPadam
  39. NAJIB, budak hang dah lari dekat aku sekarang. Hang tau tak Wan Amizan tu nak masuk PKR dah 16 Sept tu. Ha jangan tak tau pulak!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kas baru jumpa blog ni ,gitu gaya upanya pemimpin dijrt ni,kalau dah semua tak betul,tak molek,teada kelulusan,tajujur.jgn campur,duduk umah klebek pantat bini aje,tak sakit kepala.

      Padam