Pengikut

Isnin, 21 November 2011

ADUN PULAU TAWAR MASIH DI PERLUKAN??

Apa yang ditulis ini bukanlah isu tetapi sekadar sembang politik weh. Bagaimana dengan reputasi Adun Pulau Tawar ini? Melihat dari segi perkembangan kepimpinan beliau adakah beliau akan bertahan di arena politik Jerantut? Bagaimana dengan stamina politik beliau adakah mampu bertahan satu penggal lagi? acer demeh komen.


catatan: Demeh komen memolek yek. Jadilah seorang yang berbudi bahasa. tq bye2.

16 ulasan:

  1. Lame dah bagi org lain pula.

    BalasPadam
  2. Cukuplah dia ni.Dah banyak duit dia dapat. Bagilah ke orang lain pulak.

    BalasPadam
  3. Masalah beliau sudah settle,kalau najib rasa dia winnable candidate bertanding lagi lah nampaknya. tapi rasanya dia tak ada masalah di kawasan felda sebab kerajaan bagi banyak sangat keistimewaan kepada peneroka.

    yang penting servis dia bagus!

    BalasPadam
  4. duit dah byk si pendek ni. byk duit dpt dri grand mas sdn bhd jual tanah bandar jerantut ke cina. hutang 16 juta dah dpt menda takutnya.

    BalasPadam
  5. yb ni xde kekuatan dh. ramai dh tinggal ke penjual tanah org melayu ni. tinggal SU dye je,yg digunakan oleh yb x cukup inci sebgai gula2 dye. mmg x lekat dah calon ni.

    BalasPadam
  6. mohd riduan shell22 November 2011 5:31 PG

    tengku lan jgn terperdaya dgn pungkor segala pungkor si yb dr shukri. bagi je dun pulau tawar 2 ke org lain lps penggal 3 oiiii. duan mansor boley tahan ego nya. setakat su dun yg xde apa2 tu tak payahlh. g7 pon lingkup nk tunjuk sombong dgn org kampung sendiri, mn ada org pakai oak 2 wey. ganti org laen p tawar oiiii, bgi ke acu nazri. anak jati p.tawr. xde pulak kome dgr acu nazri ni bekelahi dgn mak ayah nya. ada balik kg nya

    BalasPadam
  7. tua dah adun ni. kaya pon kaya dh. hospital pn ada dh di kuantan. nok ke benda lgi. ke nak bagi tanah lgi ke cina

    BalasPadam
  8. yb baru dun pulau tawar sape?

    BalasPadam
  9. SUDAH LAH!!!!!!

    BalasPadam
  10. kas anak peneroka felda dun pulau tawar,dah tiba masa Yb Dr Shukri ni ditukarkan.servisnya pun dah kurang.nak nampak muka time ada pemilihan je.langsung tak ambik tahu apa ke hal benda yang berlaku kecuali kroni dia je.Kenyang la duan mansor yg egonya tinggi melangit tu.

    BalasPadam
  11. aok jangan kutuk sgt duan mansor tu,dia tu bakal ketua pemuda umno bahagian tu nanti.sekarang dia jadi su dun,next time jadi kp,lepas tu jadi yb,naya aok kutuk-kutuk dia.

    BalasPadam
  12. doh tu guane blake deme nih..kire tak yoh ar yb ni truskn khdmat dok??..ape kate bg ke dr,hmzah kn elok bebenor

    BalasPadam
  13. dah la tu kutuk mngutuk /// kalau membina ok gak ..bahasa MELAMBANG KAN BANGSA . kome org jauh ngan bandar ni sedaNG DOK INTAI JE ..DATO sendiri apa komen .....

    BalasPadam
  14. Macam ni ke org Umno...belum apa2 dah nak berbunuh sama sendiri..dah lupa ke pesanan tok najib Dan tok nan...

    BalasPadam
  15. setahu aku yb dato' dr shukri ni dah senang dan kaya lama dah, aku rasa kekayaan dia tak ada kaitan dengan kuasa yang dia pegang sekarang ni, adalah tidak patut ada yang menuduh dia dengan pelbagai tohmahan dan kekayaan disebabkan kuasa politik, yb dato' ni punyai pendidikan tinggi dan perniagaan diapun berkaitan dengan bidang yang dia pelajari (kedoktoran), dia juga punyai ilmu agama yang dipelajari di Mekah dan Mesir, dia juga adalah orang yang cepat menguasai bidang yang diceburi. Adalah sesuai dan tepat kenyataan YB Tan Sri Tengku Azlan yang mencadangkan beliau sebagai pengganti Ahli Parlimen Jerantut, sebagai anak tempatan dan pengalaman serta kebolehan yang ada beliau layak menduduki tapak itu. UMNO Jerantut sekarang ini tidak punyai pelapis yang berperibadi terbaik dalam semua sudut (sahsiah, keagamaan dsb)untuk berdepan dengan pihak lawan.. Mengenai isu-isu yang dilemparkan kepada YB Dato' itu adalah tohmahan dan punyai niat yang tidak baik sebagai usaha memburuk dan melemahkan beliau, kalau isu itu benar dah lama beliau di ambil oleh SPRM....

    BalasPadam
  16. Yb haram jadah,,

    BalasPadam