Pengikut

Selasa, 4 Oktober 2011

Sikap Perangai Orang Umno Jerantut perlu Ubah!!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh19WgFW7qznxek_16YRGgsBsfdRnWFUQAQpUDV4A-WrwqNkEROfTbi3f0hgHwT1v3WyvbHA2B-iYkfs6H1kdGGfq5SC9aUvX2JGWazgTezM3Ld8qtOaPyi4qxiB5K8GhBJ-yPEQHl_sC0/s400/brand.gif
 Umno Jerantut kalau macam ini caranya tak lama la asyik bertelagah sesama sendiri.. ade blog pun asyik nak menghentam orang dan menjaga kepentingan masing-masing. Wahai rakyat Jerantut tengoklah kelemahan demeh ni yang tak sedar diri. Kenapa nak salahkan rakyat sedangkan pemimpin sendiri asyik mementingkan politik sahaja. Orang umno Jerantut memang tak sedar diri asyik nak bertelagah..

       Saye nak nasihatkan kepada umno Jerantut kalau nak menang PRU13 perlu ubah.. kalau tak dengor juga alamat bungkus..Kenapa la asyik sok sendiri ha???? asyik nak menyalahkan orang je kerjenye?? yang tua pun same juga, bukan nak membimbing kearah keabaikan langsung!! kas fedup la gini..

3 ulasan:

  1. TUKOR LA ORAN LAIN!

    BalasPadam
  2. Ada sikit maklumat utk ditambah didalam posting ini. Arwah dato Ghazali Sulaiman telah di paksa oleh Hanafisah & Dato Halim Chap menandatangani 10 keping cek book kosong umno bahagian Jerantut. Cek tersebut telah ditandatangan oleh Dato Zali dlm keadaan terpaksa. Di minta Ajk UMNO Bahgian siasat perkara tersebut. Apa tujuan cek itu ditandatangan? Dikatakan cek tersebut diminta oleh Hanafisah seminggu sebelum Arwah Dato Zali meninggal dunia. Patpatsikulipat cabar Hanafisah bukti akan ada projek umno yg akan dilaksanakan berkenanan sepuluh cek tersebut, atau ia digunakan utk kepentingan peribadi bendahari dan ajk yg kalah itu.

    BalasPadam
  3. inilah angkara salah pilih, Pertama, ahli-ahli umno yang sakit memilih pemimpin yang sakit, maksudnya pemimpin yang dipilih adalah kaki rasuah, manakala yang memilih itu juga adalah suka menerima suapan, kedua jenis ahli petualang ni adalah orang yang memusnahkan umno dari dalam. Keduanya ahli PHD (Perangai Hasad Dengki), golongan ini sentiasa tidak puashati dengan pemimpin yang dipilih, mereka sentiasa melemparkan perkara-perakara buruk sangka, semuanya kerana DUIT..., takda duit untuk mereka, mereka akan buat pelbagai isu-isu yang tidak benar kepada pemimpin itu. Keadaan sebigini akhirnya membuatkan perjuangan dalam UMNO tidak lagi seikhlas dulu.. Kalau inginkan UMNO ini terus relevan dan memenangi hati rakyat sikap ahli umno/melayu perlu berubah, slogan Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan tidak akan tercapai dengan jayanya kalau hati budi orang UMNO ini tidak disucikan...

    BalasPadam