Pengikut

Jumaat, 2 Disember 2011

DATO WAN AMIZAN WAKIL UMNO NEGERI PAHANG BERUCAP DI PWTC HARI INI


Tahniah Dato Wan Amizan Wan Abd Razak telah pun dipilih sebagai wakil UMNO Negeri Pahang untuk menyampaikan ucapan sempena Perhimpunan Agung Umno 2011. Inilah satu-satunya wakil Jerantut membawa usul ke perhimpunan kali ini.

acer komen sikit,

8 ulasan:

  1. stedy dompok haha

    BalasPadam
  2. Sebenar Denan Yaakub, nak menguju ADUN Winable candidate ni......Bergaya cara ucapan bersengaja mengalah kan yang ada PhD.. tapi adun memang ada PHD, sengaja dia tak letak di pangkal nama nya, hanya letak di pungkau nya saja. PHD dia lebih hebat dan besar dari PhD. Cuba teliti mana ada urang pegang 2 jawatn sekali gus. Penasihat nya pun cerdik dan bijak lagi membijakkan. Aku bersama UD dan CU tungggu prujek NUK...LIR di LT, Bila?.

    BalasPadam
  3. Kira tak malulah bila dengar hujah Wan Mizan Jerantut ...wakil dari Pahang yang kurang membodek dan mengampu dalam penyampaian hujah yang bernas kalau di bandingkan wakil Pahang Rosni Maran yang asyik menhentam tapi tak backup dengan fakta bila balun pembangkang Selangor dan nada suara tak menarik suara nyaring macam itek serati tak macam Wan Mizan cool dan tegas dan berani menyebut isu lembu Sharizat untuk dibuat penjelasan dan tindakan olih orang atas. Tapi Rosni penakut nak bahas isu yang ramai para perwakilan dan pemarhati NAK DENGAR..... tak berani pun nak sebut isu lembu, macam mana nak jadi calun winnable ...padahal itu Ketua Wanita dia. Betul juga Annon: 6.47 kata mungkin Tok Nan nak uji bakat para2 bahas dari Pahang samaada ada bakat atau tidak jadi wakil rakyat calun mestilah diuji kebolehannya petah berucap. Jangan pilih jadi calun yang tak pandai bahas dan berucap ...sudahlah yek!!

    BalasPadam
  4. Nak bahas isu lembu memang dah dilembukan. Pembahas ini langsung tak ada perasaan dan jiwa rakyat. Yang cuma ada nak menonjolkan diri sebagai hero tamil supaya boleh diambuil berlakon lagi dalam filem akan datang. Jika benar berjiwa rakyat inilah masanya menyeru saf2 bawahan menunjukkan kepincangan sebagai pemimpin dan dari sini dapatlah berhasabah diri...

    BalasPadam
  5. Dengar citer Najib tak suka ucapan Wan Amizan? wan Amizan kene boo masa berucap?

    BalasPadam
  6. Mintak tolonglah Perhubungan negeri jangan hantar si hypher aktif ni menjadi wakil membahas usul.Malu kita dibuatnya. Bagilah perwakilan bersekolah tinggi bercakap. Ramai lagi G& tu di pahang.Kat jerantut bolehlah bagi dia sebab kami dah tau pedaahnya.

    BalasPadam
  7. Adik beradik dia semua masuk Universiti weh...jgn tak caya ........KUAT PUNGKOR

    BalasPadam
  8. yelah. dia khabar adik dia semua masuk universitio. wan hamizan universitio mata kiroooo. hehehe.

    BalasPadam