Pengikut

Isnin, 16 April 2012

WAN AMIZAN POLITIKAN MAJLIS BELIA JERANTUT??




Perjumpaan Majlis Belia Daerah Jerantut bersama Pemuda UMNO Bahagian Jerantut di Resthouse, Jerantut, Pahang pada malam 13 April 2012.

  
gambar dari blog WZWH.
Baru-baru ini penulis dimaklumkan bahawa Dato Wan Amizan telah membuat pertemuan diantara JK Majlis Belia Jerantut dan J/kuasa Pemuda Umno.
 Ada diantara pertemuan itu mahukan NGO Belia dapat membantu menguatkan Jentera Pemuda.
Penulis sempat bertemu Timbalan Majlis Belia Jerantut yang mengatakan bahawa pemuda memerlukan sokongan dan tenaga untuk mengerakkan sayap parti Umno Jerantut.
     Apa yang di suarakan oleh pemerhati-pemerhati politik memberi maksud bahawa sesuatu telah telah di gerakkan oleh YB Adun tahan yang ketandusan jentera @ sesuatu yang ingin mempergunakan belia Jerantut?

note- Harap jangan ada hasutan mempolitikkan Majlis Belia pula @ nak sokongan untuk Ganti Ku Lan??

7 ulasan:

  1. Mampoh2... Dompok ne, Lain orang bercakop dengan duit..., Membabit ke Belia Pulok..., Dah nak mapos dia ne...,

    satu lagi...tu sahabat dia yang Rapat, kaki ROMPOK juga, Buat kerja jalan atas nama bekas bini dia macam hampurag, di jalan laluan 64, dengan tak ada sign board, jaga bendera tak ada, lubang jalan tinggal begitu aje, JKR JERANTUT... Tengok sikit jalan yang di buat oleh DATO TUAN HAJI NAZRI BIN NGAH...tu, kalau tak aku tangkap gambar, hantar pada BPR...

    BalasPadam
  2. apsal delete komen gua?? lu orang jangan nak kucar kacirkan hal dalaman. Sepatutnya blogger di Jerantut kena bekerja kuat untuk memperbetulkan Fitnah pembangkang bukan nak lemahkan Umno!!

    BalasPadam
  3. Alamat dah tu. Kalau pemuda umno kuat buat apa harapkan jentera dr luar? Masa tgh sakit gini, 4 tahun sekali baru nak 'jumpa' dgn orang.

    BalasPadam
  4. HAHA! Kenapa pemuda tak boleh diharapkan dah. Dompok kan tu!

    BalasPadam
  5. pemuda kaki pungkor macam mane nak suruh orang respect?

    BalasPadam
  6. Salam,

    Korang pernah tgh babi tak? Gemuk dan pendek. Kadang2 orang panggil kerbau pendek. Ada nampak sama mcm wan amizan tak? Mcm lebih kurang je aku tgk. Carilah pemimpin yg cergas, ada gaya, rajin turun tgk rakyat. Kalau tgk perut je dah tau pemimpin ni rajin ke atau pemalas. Wan amizan ni dah lah boroi, pendek lak. Nak bawa perut pun tak larat, inikan pulak nak tgk rakyat. Patut dia ni buang ke laut je buat umpan jerung.

    BalasPadam
  7. KETUA PEMUDA UMNO CIBAI!

    BalasPadam