Pengikut

Selasa, 15 Januari 2013

AKU TULIS SEBAB PEMINAT BOROK POLITIK WEH!

Borok sebenornye sibuk amat dengan mencari sesuap Nasi ........borok. Aku Anak KAMPUNG!

Aku bodo, Aku tak ada harta benda, Aku tak Kaya Raya tapi kas ada hati dan perasaan.
Deme cakap la benda pun. gambor dekat atas tu komen pembaca blog borok yang tulis. Borok kawan dengan semua orang.

Borok tak belajor tinggi sampai ke Jerman. Tapi borok ada mata dan telinga.
Borok ucap terima kasih dekat PM sebab baca Blog bodo Borok ni..Terima kasih.

Insha Allah borok tulis sebab wzwh pun ajok borok tulih pasal Politik Jerantut dan luor.

Kas tak Makan projek. Kas Makan Nasi. Kas Sayang Jantet.

5 ulasan:

  1. ye aku sokong borok. Tulis la aok merajuk takdapat projek ke? Ke aok ni org Tengku Azlan?

    BalasPadam
  2. bulan lepas kj cakap parlimen jerantut bukan dompok la borok..Tengku Azlan lagi..haha aku tak campur!

    BalasPadam
  3. X pe la borok. Itu yang bagus. Cari rezeki sendiri, mintak dr Allah bukan dr makhlukNya. Lebih afdhal.

    BalasPadam
  4. UMNO jerantet letoklah sapa pun.Tak akan menang punya doh.Org semua dah tau perangai org kuat UMNO jerantet ni. semuanya mcm setan belaka

    BalasPadam
  5. Sdr Tanpa Nama,
    aok ni cakap macam org tak beriman,kerna nila yg setitik takkan santan satu kawah nak dibuang,menang kalah tu bukan kerja aok tau tak,itu kerja tuhan,kalau tuhan kata UMNO menang letak org buta pun akan menang,contonya diIndonesia org buta pernah jadi Presiden, lain kali nak cakap tu fikirlah dulu fakta dan sejarah jgn ada otak tapi tak da akal!!!!!!!!!!

    BalasPadam