Pengikut

Khamis, 20 Jun 2013

SENARAI CALON PEMILIHAN UMNO JERANTUT


Adzland Labit telah memegang jawatan pengerusi Perkasa daerah Jerantut. Beliau akan bertanding Ketua Pemuda umno Jerantut untuk menggantikan YB Dato Wan Amizan.Adzlan dikatakan akan menentang Ahmad Shah dan dua nama lagi. Manakala Dato Wan Amizan Pula akan bertanding Ketua Bahagian Jerantut menentang YB Hj Nazlan Idris.

  Bagi jawatan timbalan ketua bahagian juga dikatakan akan berlaku pertandingan yang akan menampilkan muka baru. Manakala Ketua Wanita juga akan berlaku pertandingan. Siti Khatijah Said dan Siti Hajar disebut-sebut untuk melawan Ketua Wanita Umno Jerantut.


Senarai yg akan bertanding:


Ketua Bahagian : 1) Wan Amizan Wan Abd Razak

                          2) Hj Nazlan Idris

Timbalan Ketua :  1) Dr Shukri

                          2) Hj Nazri Ngah
                         
Naib Ketua    :  1) Zamri Yaakob
                       2) Sofian Kasim

ps:----- ini maklumat yang borok dengar setakat hari ini. Maklumat borok akan update dari masa kesemasa


32 ulasan:

  1. sofian kassim???kahkahkahkahkah,calon hangar!!!

    BalasPadam
  2. Labit? ni calon Hj Nazlan ke? hahaaaaaaaa

    BalasPadam
  3. Ketua Bahagian Hj Lan
    Timb : Dr Sukri
    Naib : Jalal

    Kp : Lan Labit
    Nkp: Nobhan

    Kw : Siti Hajar
    K putri: Pija

    BalasPadam
  4. sofian gila ke nak lawan adik menteri? duit dah berjuta ke

    BalasPadam
  5. hoi gila deme. letok labit kp ingat hj lan menang free ke!

    BalasPadam
  6. woi wan Heru dah2 la nak buat huru hara

    BalasPadam
  7. ni senarai dah dapat perkenan ramli ke?

    BalasPadam
  8. ikut umno pusat la kalau bertanding ke tak. Kalau nak bertanding ukur baju badan sendiri. Bak kata drebar dr sukri pemilihan umno lagi dr sukri suka dari pru. Cakap besar puak ni

    BalasPadam
  9. hidup cg pian !!
    hidup cg pian !!
    hidup cg pian !!
    hidup cg pian !!
    hidup cg pian !!
    hidup cg pian !!
    hidup cg pian !!
    hidup cg pian !!
    hidup cg pian !!

    BalasPadam
  10. zamri tu duduk tgnu.. bukan nak jage org jerantut pun.. baik bagi kat cg pian.. boleh die tgk2 kite..

    BalasPadam
  11. bagi haji lan la ketua...dato' wan timbalan sudah lerr

    BalasPadam
  12. haji nazri mase pru13 ,memancas orang je,, bwk2 bersare laa....

    BalasPadam
  13. cikgu pian tu berhenti jela.. pedo'oh je.. bukan dpt mende pun..

    BalasPadam
  14. selamat berjaya cikgu pian

    BalasPadam
  15. dema cakap rebut dibahagian lagi hebat dari pru!!! manakan boleh bagi free. Kbhg peruntukan berapa dapat masuk pukit. Klim mesti terusan terusan, biar sampai pukit kuyak.

    BalasPadam
  16. sapa bawak labit ni! aku taknak la lembik. Wan Jaimi ok juga dgn zambri sebab ketua bahagian wan Amizan kompom

    BalasPadam
  17. Dr sukri bertanding ketua la. Hj lan Timbalan

    BalasPadam
  18. wan mizan xyh tamak sgt aok nk btnding ketua,,aok dpt jdi adun pun satu rhmat dah...aok tu byk pedooah cmne nk jdi pmimpin

    BalasPadam
  19. peduli la wan mizan la

    BalasPadam
  20. tanpa nama 9.09 tu pelapis awak ye.? suruh gi main goli pandai la ahahahaha

    BalasPadam
  21. ada musang bulu ayam ulu hok buat kerja pru nok jatohkan calon tu rasa la akibatnya. berkawan la awok dengan puak2 awok...sakai betui!

    BalasPadam
  22. bagusnya demokrasi di peringkat bahagian UMNO.Sangup bertanding jawatan Ketua Bahagian dan Timbalan Bahagian berbanding dengan peringkat Majlis Tertinggi UMNO iaiatu jawatan Presiden dan Timbalan tidak akan dipertandingkan.

    BalasPadam
  23. umno jerantut memang bagus dari MT umno Malaysia. Hidup Hj Lan!

    BalasPadam
  24. hidup Hj Lan!

    BalasPadam
  25. aokme ni pun...nak pilih pemimpin nie biorla yang boleh memberi pekdoh pada semua..kala setakat kenyang ke puok deme aje..baik x payoh lalu la...nok2 di bahagian..xde lalu dah ke pemimpin lain..ahli parlimen cara ke parlimen ajela..ddk kerusi no 2 sudoh..support umno dr bawah aje..x payoh nak memening ke kepala mengurus ke banyak amat halnya..yang pemudanya pulok..saper rasa dianya layok silakan aje..ramai yang berkemampuan..nak2 Labit, sape x kenal dia..layok doh dia tu...wanitanya pulok dengan hal wanita..org betina nie kalanya berlawan habis-habisanla..bowok-bowok pakat la wehh..ynag puterinya pulok bagi ajelah ke sape yang mmg kita rasa layok..si pija tu xdela layok mana..tapi bolehla drpd xde..

    BalasPadam
  26. Kp zamri Ust ahmad shah nkp zarul cikgu faiz. nubhan

    BalasPadam
    Balasan
    1. setuju .. idup zamri .. zamri banyak duit ..

      Padam
  27. Lihatlah berapa dan betapa banyaknya beg "james bond" akan beratur secara rahsia. Untunglah sama juga dengan perwakilan dapat jadi perwakilan Kuala Lumpur Okt nanti.

    BalasPadam
    Balasan
    1. sape kaye dia menang lo.

      Padam
  28. sape menang ketua bahagian kali kopomlah dia akan jagi ahli parlimen 5 tahun lagi...

    BalasPadam
  29. Hidup Kutukan Dewata

    BalasPadam