Pengikut

Jumaat, 6 Julai 2012

DATO WAN AMIZAN SEMAKIN HEBAT!!


"Wan Amizan  berjaya membawa peruntukan lebih RM500 juta ke kawasannya maka apa kualiti ADUN itu?" 
Begitulah ungkapan yang ingin dinyatakan oleh blogger WZWH.. Bravo!!

Jika mengikut sistem penilaian kpi yang di sarankan oleh PM ternyata Wan Amizan salah seorang Adun yang lulus dalam penialaian tersebut.

Haha.. mesti pembaca ada yang tidak bersetuju. Tetapi itulah sebebnarnya tugas Adun membawa kemajuan kepada rakyat Jelata.

Penulis disini bukan hendak mengangkat Dato' Wan Amizan atau tidak soalnya kerja yang telah dilaksanakan oleh beliau sepatutnya dihargai oleh orang umno sendiri.

Soal Dato' Wan Amizan akan bertanding di kerusi parlimen penulis tidak mahu komen la. Sebabnya kalau melihat senarai calon Parlimen Jerantut ketika ini hebat-hebat belaka!!

Tetapi kalau nak dibandingkan dengan calon sedia ada penulis bersetuju kalau Dato' Wan Amizan lagi la di Parlimen.
 
Tentang calon Pas pula sedikit sengit apabila  ketua pemuda Pas Jerantut Saudara yohanis Ahmad yang bertanding di kerusi Parlimen kerana kekuatan dan aura anak muda semakin terserlah. Namun begitu jika calon umno yang disegani dan berjiwa rakyat mampu mengekalkan maruah pertubhan Melayu Bersatu.
persoalannya, Mampukan Umno Jerantut  berubah secara total  demi mengsucikan perjuangan Bangsa!!



TUNGGU SELEPAS INI CERITA CALON PASTI MENANG DARI NAJIB UNTUK RAKYAT JERANTUT.. SABOR!!

5 ulasan:

  1. kakaka.... gampang la borok kaka..loye kas!

    BalasPadam
  2. jilat borok jilat. dpt habuan 6ti.

    BalasPadam
  3. Memanglah. Nanti siapa yang sapu projek2 dr peruntukkan tersebut?

    BalasPadam
  4. Selagi Ada Hj Nazri Dompok Payoh la nak naik parlimen.

    BalasPadam
  5. sekarang ni wakil rakyat yang ada kepentingan nakkan sesuatu mesti angkat bakul ner...., kalau tak suhlah penjilat-penjilat bontot cam blog wzwh, borok politik ni tulis yang baik-baik jelah.., perlu juga diingatkan walaupun bodek setinggi langitpun, agensi pemantau spt SB dan sebagainya tau apa yang telah dilakukan kepada orang dalam kawasan sebelum ni, dekat-dekat PRU ni tunjuk cantiklah, biasolah tu..., harap pemantau-pemantau biarlah telus dan amanah dalam melapur calon-alon PRU, pucuk pimpinan bolehlah pilih yang terbaik...

    BalasPadam