Pengikut

Selasa, 5 Februari 2013

PERGOLLAKAN BESAR POLITIK JERANTUT MENJELANG PRU 13!! DATO NAJIB TOLONG SELAMATKAN JERANTUT!!


Pergolakkan sempena pru 13 kini melanda politik di Jerantut ketika ini..Ahli umno bagaikan hilang arah dan sukar mengerti keadaan yang sedang berlaku!!!
apa yang borok tau seorang YB bakal di gugurkan...??????
BAGAI mana nasib Wan Amizan Wan Abd Razak??
Dato Dr Sukri??

8 ulasan:

  1. Letak la sapa pun, ameno kali ni mmg bagai dihujung tanduk je dah. Ini semua gara2 Mahathir. 2008 dia ckp, pilih ikut calon, kali ni pilih parti. Dulu dia sendiri yang keluar parti. Dia mmg memecah belahkan orang melayu demi kepentingan peribadi dia. Ini kali kita mesti ajar dia

    BalasPadam
  2. Mcm Najib nak menyelamatkan ameno jerantut, dia sendiri pun sedang cemas. Byk sgt isu dia. Kes Altantuya, cincin bini dia, projek anak dia, kena tikam belakang oleh puak muhyidin n kutty. Lebih baik dia selamatkan diri dia dulu

    BalasPadam
  3. Tanpa namaa ni baca surat akhbar harakah je latu. PAS pun dah nak trkubur pun tak tahu. Haron d=Din dah nak keluar PAS. Kau sokonglah PAS yang kononnya nak menegakkan hukum HUDUD tapi isu yang lebih besar mensyirikkan ALLAH , ada orang kafir nak gunakan Nama ALLAH pun dia tak boleh jaga malah diberikan persetujuan oleh presidennya. Nak tarik balik macam-macam alasan . Memang lah Parti Ajaran Sesar

    BalasPadam
  4. Nak cerita pasal nama Allah tp ilmu sikit. Dah khatam sifat 20? Sapa yang mengizinkan kitab bible dlm bahasa indonesia dibawa masuk ke msia? Bodoh. Kalau aku baca harakah je, yang awk tu sumber mana? Utusan? Ko tau tak yang utusan dah bbrp kali kalah kena saman? Islam dgn kristian (ahlil kitab), agama mana dulu? Dah faham ttg akidah, syariah dan akhlak? Itu pasal la orang ameno mengagongkan Allah hanya hiasan frame didinding, di topi polis dan sebagainya.

    Nazri Aziz sendiri ckp, nama Allah boleh digunakan oleh bukan Islam dinegeri2 tiada raja. Pening ke x? Mmg nyata ameno saje main isu ni kat orang bodoh2 utk menutup penyelewengan yang berlaku. Dah x de isu. Lain kali baca statement Dr Maza mengenai kalimah Allah ni. "Kenal lah olehmu nyata2 supaya kamu kenal tuhan yang amat nyata".

    BalasPadam
  5. cakap denagn orang pas ni macam juga cakap dengan tunggul kayu.Mana nampak kebenaran.Kalau depan dia tu ada warna kuning pun dia akan kata hijau.Kerajanya salahkan orang aje.Parti sendiri dah nak kena jual tak tau pun.Biarlah dia nak jadi penjilat jubir cina dap.

    BalasPadam
  6. Mari kita biarkan pas terjun dengan labu-labunya...

    BalasPadam
  7. -->> JUDUL SKRIPSI, TESIS, DISERTASI <<--

    Yang sedang bingung dengan judul SKripsi, Tesis, Disertasi
    mampir aja kesini... banyak dan lengkap dengan abstrak, artikel dan semua BAB

    http://mulok.library.um.ac.id/

    BalasPadam
  8. Keh keh keh orang UMNO ni mmg pelik....dia punye hujah dari TV3 dan Utusan...lps tu kata org PAS x nampak kebenaran. Saya yg bukan ahli mana2 parti pun tau. Memang kerjaan luluskan penggunaan nama Allah utk org kristian bg negeri2 yg xda raja..kata Nazri Aziz.Dan yang luluskan import bible bahasa Melayu pun kerajaan UMNO BN...ngapa nak salahkan PAS pulak!PAS x pegang kerajaan!PAS xda kuasa nak luluskan apa2, yang boleh lulus2 dan beri kebenaran ni kerajaan je...PAS mana boleh! Dalam utusan & tv3, mmg la x kelauarlah....sebab tu kita kena keluar dari tempurung TV3 & Utusan yang hari2 membodohkan pemikiran org melayu....mereka ini cuma menjaga elit2 politik, bukan utk cari kebenaran. Jgn jadikan tv3 dan utusan tu kitab. Mari ngaji agama, bebaskan diri kita dari menjadi hambakan manusia, kepada menjadi hamba kepada Allah. Dengar kata Allah & Rasul, bukan kata TV3 & Utusan. Moga Allah selamatkan umat melayu dari fitnah UMNO ni.amin!

    BalasPadam