Pengikut

Khamis, 8 Disember 2011

Gempar!!: Adun Berzina???????

Apa cerita ADUN Selinsing, ada ke pemimpin PAS yang lain menyuruh ADUN ini meletakkan jawatan?


Meskipun arahan dikeluarkan untuk semua pemimpin Pakatan Rakyat menutup mulut mengenai isu ini kerana jika dibicarakan maka pakatan rakyat akan mendapat tempias.PAS sanggup merelakan maksiat demi untuk mempertahankan pakatan rakyat menguasai Putrajaya.

Dalam isu hukum hudud pula setakat ini, Presiden PAS sendiri tidak membuat sebarang kenyataan mengenai isu ini kemungkinan besar kerana buntu. Jelas, PAS, DAP dan PKR kini tersepit dan seperti biasa menyalahkan UMNO kononnya isu hudud ini ditimbulkan UMNO untuk memerangkap mereka.

Umum tahu yang mula-mula membangkitkan semula isu hudud bukanlah UMNO, bukan Najib, dan bukan juga Tun Dr. Mahathir tetapi Mursyidul Am PAS sendiri, iaitu Nik Aziz setelah terdedah bahawa rakyat Kelantan yang paling banyak menghidap HIV/AIDS.

Lalu, bagaimana pula jika Nik Aziz yang cakap, UMNO pula yang dituduh memerangkap? Takkanlah UMNO yang mengupah Nik Aziz untuk memerangkap Pakatan Rakyat? Dan takkanlah UMNO pula yang menyuntik rakyat Kelantan dengan HIV/AIDS?

2 ulasan:

  1. Syabas abg,
    dah ada kemajuan dalam penulisan abg.teruskan usaha abg,saya akan menyokong abg.very good cakap orang putih pulak!!!!!!

    BalasPadam