Pengikut

Khamis, 7 Jun 2012

PEMBACA KOMEN TENTANG SIJIL YB DATO WAN AMIZAN YANG DIPAPARKAN DIBLOG


Saya mengharapkan borok politik dapat publish komen saya. Saya merasakan penulis blog wzwh yang menyiarkan artikel berkenaan YB Wan Amizan ada diploma luarnegara tu satu pembohongan besar. Saya turut terkilan kenapa beliau mengotorkan rasa sayang orang terhadap umno. Dengan pendedahan beliau itu membuat orang marah kepada pemimpin umno pada hal bukan salah pemimpin tu tetapi disebabkan kebodohan penulis itu sendiri.

Bila masa pula YB tu ada diploma diluar Negara? kalau ada pun rakyat mana percaya semua tu. Saya mintak sangat kalau borok politik berani keluarkan email saya ini. Terima kasih.

PS: EMAIL YANG DIHANTAR email dari: Orang ulu78.

Dulu WZWH posting ADUN Tahan YB Dato' Wan Amizan Wan Razak ada kelayakan akademik, ramai orang Jerantut tidak percaya. Mereka mahu WZWH buktikan.
BACA DI BLOGwzwh.blogspot

13 ulasan:

  1. BETUL KE EMIL ORANG, KE BUAT SENDIRI. HIDUP DATUK WAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  2. Letak la sesapa pun ameno weh, kwn TETAP undi PR. Bila nak ngundi ni? Kwn dah x sabo dah nak memangkah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau PR tu pun x tau apa makna, baik x payah borok ttg politik

      Padam
  3. org kuala tahan8 Jun 2012 8:30 PTG

    koi memang tak per caya doh ker wan mizan tu hutang keliling pinggang

    BalasPadam
  4. akupun tak faham kenapa orang atasan ni ambik jugok bapok pemungko ni, hinggakan sijilpun dia nok pungko gak..., masa PRU dulu tu aku tengok lain kelulusannya, ni kelulusan lain pulak, dah tentu sijil buatan sendirinya, tak caye kita ambik no sijil tu dan rujuk kat universiti yang tercatit pada sijil tu, aku rasa universiti tupun tak wujud, aku lebih suka WZWH yang jadi calon sebab dia tu ada sungguh sijinya, belajar sungguh.., kita pikir-pikirkanlah, jangan jadikan anggapan orang UMNO ni dok meniput je, memungko je...

    BalasPadam
  5. ramai yang mengaku mendapat sijil dari United Kongdom ni kebanyakannya adalah sijil palsu, tak usah nak tunjuk2lah sijil kalau dah kaki pemungko tu memang sijil pungkolah.., anom 8 Jun 2012 9:25 tak usah nak bodeklah wzwh tu.., dia nipun anak murid wn dompok, dah tentu diapun sama kaki pemungko, tak guna ada sijil tinggi melanggit kalau ilmu memungko ada pada dia, tengoklah tulisan2 dia hampir semuanya bercorak pungko, dia tak layak nak memimpin orang jerantut ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kwn setuju amat

      Padam
  6. Aku beenci wan mizan nih bukan ada pelajaran..pembohong belaka.!

    BalasPadam
  7. kenapa wzwh dok menyebok siarkan sijil dumpok sedangkan dia dah tau dumpok tu tak apa-apa sijil, dumpok pernah maklumkan melalui ucapannya di dewan umno semasa perjumpaan dengan ketua-ketua cawangan, dumpok kata dia memang tak ada kelulusan, kalau tuan dah mengaku macam tu dah pasti sijil yang ditunjuk wzwh tu dicetak sendiri, palsu.., kalau macam tu patut kita buat report polis atas penipuan tu.., jangan burukkan umno kerana pemimpin..

    BalasPadam
  8. Dalam sayap umno bahagian jerantut ni semuanya ketuanya takda kelulusan tinggi, ketua pemuda kata macam diploma, ijazah dia ada tp memang takda pun, ketua putri macam ketua pemuda juga suka buat cerita dia punyai ijazah uum tatepi ada member cerita dia memang pernah cuba-cuba belajar di kelas luar kampus tetapi tak tamat, ketua wanita tu dia sendiri tak pernah menipu tentang kelulusan ni, dia mengaku dia hanya punyai spm..., persoalannya adakah orang umno ni suka sangat buat cerita menipu...?

    BalasPadam
  9. Dalam berita bernama hari ini 27/07/2012 ada lagi pembongkaran graduan palsu, seramai 500 lebih orang terlibat membeli ijazah-ijazah palsu itu, usaha yang melemahkan institusi pendidikan negara dan negara ini harus dibenteras habis-habisan. Kerajaan perlu juga mengesan pemegang-pemegang ijazah yang masih bebas menggunakan sijil/ijazah palsu ini..

    BalasPadam
  10. saya bersetuju dengan pendapat anom 25 Julai 2012 5:14PG, ibu bapa atau orang awam yang mencurigai ijazah atau diploma palsu seseorang itu harus tanpil membuat laporan polis supaya perkara ini tidak dibiarkan memusnahkan impian orang yang benar-benar punyai kelulusan , sijil palsu adalah satu usaha yang sangat memalukan dengan memperdaya kerajaan untuk meraih pekerjaan dengan pihak kerajaan atau swasta, mereka yang tidak punyai kemahiran sebenar tidak seharusnya menjawat jawatan tertentu, anak-anak kita yang bertungkus lumus belajar dan dapat ijazah tetapi mereka tidak memperolehi kerja yang selayaknya...

    BalasPadam